Kéksárkány

Itt mindenki kaphat felvilágosítást folyó ügyeinkről, már amit tudunk....

Friss topikok

  • -=Viko=-: @Nagy HH Attila: Blue Dragon Warez oldalt jelent. - Meghívót nem tudok küldeni, mert 3 napos látog... (2017.03.05. 06:48) Ujratöltve....
  • zsuzsi42: Nagyon sajnálom,de köszönöm a választ!Üdv:Zsuzsi (2013.02.03. 09:47) Időnként
  • -=Viko=-: @Gamos: Kedvesem, jó ritkán járhattál fel az oldalra, mert már november óta kiírtuk a főoldalra,... (2012.03.12. 07:30) Az elmúlt idők történései...
  • szaporító: Én is sajnálom, hogy megszűnt, mert sima otthoni userként több, mint 3TB-ot töltöttem föl a többie... (2012.02.19. 12:10) Huhúúú majd elfeledtem, hogy mizu? mizu?
  • rentaquad: Sziastok! Én is tag voltam, de sajnos nem tudtam belépni hosszabb ideig önhibámon kívül, és most m... (2011.12.25. 17:28) Előzetes

Linkblog

Időnként

2012.03.12. 10:16 - -=Viko=-

Sziasztok!

Szóval időnként, be-be nézek ide, lesem van-e érdeklődő, aki a zárást követően is ránk nézz egy pár perc erejéig.

A közeli barátokkal van kapcsolatom facebook, google+ és további lehetőségeken keresztül, de szeretném, ha az átlag felhasználónak is lenne lehetősége időnként nosztalgiázni, visszatekinteni.

Nos erre itt adok lehetőséget, akinek kedve van és egy kicsi ideje az életéből ránk, az bátran ragadjon klaviatúrát és írjon, minden esetben válaszolunk rá :)

Nincs különösebb újság különféle oldalakon fent vagyunk én személy szerint már csak egyen a hazaiak közül, de több külföldin is meg-meg fordulok, természetesen a zenei igényem kielégítése végett :)

Változatlanul van lehetőség a "lemaradt" felhasználóknak az új oldalakra beregisztrálnia, erre két oldal is létezik az egyik a mesevilág.info a másik a torrenthun.com oldalakon tehetik meg. Mindkét esetben ha elakadtok Pincode-nak írjatok ő ha tud segíteni fog :)

Mára ennyi, baráti üdv minden erre tévedt ex-felhasználónknak: -=Viko=-

A bejegyzés trackback címe:

https://bd-t.blog.hu/api/trackback/id/tr594311327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NihilWolf (NW) 2012.03.12. 19:02:33

Hali!

A bezárás előtt már egy jó ideje csak a mesevilágot látogattam, egy kis, általános célú oldal nehezen veszi fel a versenyt a nagyokkal, főleg ha valaki már teljesen leszokott az xvid-ről...

A mesevilágon viszont mindig értek kellemes meglepetések, (legálisan is) beszerezhetetlen mesék. Így nem volt kérdés, hogy azonnal átregisztráltam.

Sajnos az új oldal 0 tartalma és rengeteg spamje gyorsan betette nálam az ajtót, így már egy hónapja nem jártam az oldalon. Most megint benéztem, és sajnos beigazolódott a várakozásom: nem érdemes energiát fordítani a torrentek átböngészésére sem... :(

Szóval számomra a kéksárkány már csak egy szép emlék.

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2012.03.19. 18:16:36

@NihilWolf (NW): Valóban, időközben kiderültek a rejtett hibák.
Én is otthagytam az oldalt, bár kezdetben úgy tűnt, hogy méltó utód lesz.
Nem így lett, sajnálom.

lythium 2012.03.27. 13:25:04

:-( Mi is. Nagyon hiányzik....

pirossszka 2012.10.22. 14:30:46

vissza az oldalt ! :((

zsuzsi42 2013.01.31. 21:43:42

Segítséget szeretnék kérni,ahoz hogy míg a kéksárkány üzemelt,a mesevilágra betudtam lépni,de tavaly óta nem tudok miért?Mindig az unokámnak töltöttem le mindenfélét onnan.és sajnos meghívót sem tudok szerezni.Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönöm.További szép napot!Üdv:Zsuzsi

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2013.02.02. 08:21:49

@zsuzsi42:
Kedves azért nem, mert megszűntünk és bezártuk az oldalt. Nem lehet már meghívót sem szerezni, hiszen egy nem működő oldalra ki szeretne beregisztrálni? :)

zsuzsi42 2013.02.03. 09:47:04

Nagyon sajnálom,de köszönöm a választ!Üdv:Zsuzsi
süti beállítások módosítása