Kéksárkány

Itt mindenki kaphat felvilágosítást folyó ügyeinkről, már amit tudunk....

Friss topikok

  • -=Viko=-: @Nagy HH Attila: Blue Dragon Warez oldalt jelent. - Meghívót nem tudok küldeni, mert 3 napos látog... (2017.03.05. 06:48) Ujratöltve....
  • zsuzsi42: Nagyon sajnálom,de köszönöm a választ!Üdv:Zsuzsi (2013.02.03. 09:47) Időnként
  • -=Viko=-: @Gamos: Kedvesem, jó ritkán járhattál fel az oldalra, mert már november óta kiírtuk a főoldalra,... (2012.03.12. 07:30) Az elmúlt idők történései...
  • szaporító: Én is sajnálom, hogy megszűnt, mert sima otthoni userként több, mint 3TB-ot töltöttem föl a többie... (2012.02.19. 12:10) Huhúúú majd elfeledtem, hogy mizu? mizu?
  • rentaquad: Sziastok! Én is tag voltam, de sajnos nem tudtam belépni hosszabb ideig önhibámon kívül, és most m... (2011.12.25. 17:28) Előzetes

Linkblog

Huhúúú majd elfeledtem, hogy mizu? mizu?

2011.12.08. 15:42 - -=Viko=-

Sziasztok!

Szóval akik rendszeresen járnak mifelénk, azoknak ez már nem nagyon hír:

2011. december 31-én bezár a bazár, azaz bezárjuk az oldalt.

Na most aztán lehet leesett állal nézni magunk elé.  Vajon miért teszitek ezt kérdeznétek, de mivel ez egy eldöntött dolog -értelme nincs megkérdezni-.

Lehet az oldali Fórumba írni, hogy de jó volt, de szép volt együtt ezt a rengeteg évet tölteni, de az az igazság, hogy nektek lehet, hogy jó volt, de nekünk folyamatos harc volt. Rengeteg buktatóval, elkeseredéssel, segíteni nem akarással...folytathatnám is, de ennyi elég, igaz az is, hogy mi is sokat tanultunk, tapasztaltunk.

Végül is jó volt így együtt, sok maradandó barátságra tettünk szert :)

Végül, kívánunk mindenkinek minden szép és jót,

teljesüljön minden álmotok a jövőben !

Pincode & -=Viko=-

A bejegyzés trackback címe:

https://bd-t.blog.hu/api/trackback/id/tr263448313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaldvi 2011.12.08. 17:18:37

Olyan kár h meguntátok. :(

lovasiszilvi 2011.12.08. 17:55:38

sziasztok
nem tudom hova irjam de szeretnék meghívót a bd-re és a mesevilágra.pár éve mér voltam tagja mindkettönek és örülök hogy ismét megtaláltam.
email cimem : szilvusz@vipmail.hu

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2011.12.08. 19:17:59

Kedves lovasiszilvi!

Ennek nincs értelme, mint a fenti hírben is olvashatod, XII.31-én bezárunk.

Üdv: Viko

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2011.12.08. 19:23:33

@kaldvi: nem, nem meguntuk, csak abba hagyjuk :)

lythium 2011.12.08. 22:27:19

Kedves Viko!
A mezei user kevéssé tájékozott oldalfenntartás ügyben. Akinek nem volt még törött csontja, nem tudja mit érez az, akinek de. Magam is csak az empátiámra támaszkodhatom, tapasztalatokra nem. Így mezei empata mód szívből kívánok Nektek további nyugodt, boldog, sikeres életet, minden jót egyenes arányban azzal a sok jóval, amit értünk tettetek mindezidáig, s amit ezúton szeretnék megköszönni érzésem szerint nem csak a magam, hanem sokunk nevében. Nem fogjuk elfelejteni a Kéksárkányt.
Üdv: lythium

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2011.12.11. 08:32:08

Kedves lythium!

Köszönjük megértő szavaidat, jól esik :)
Neked is kívánunk így év vége felé minden jót.

Pincode & -=Viko=-

Trebit 2011.12.12. 20:53:10

Nagyon sajnálom hogy bezár az oldal. A kedvencem volt. Nem volt tömeg de volt mindig seed. Sok volt a free állomány. Nem sokkal volt lemaradva a nagy oldalakhoz képest. Gyors volt sosem akadozott. Tetszett a letisztult dizájnja. 2007.04.29 óta voltam tag. Majd 8* átlaggal. Ide töltöttem fel az első torrentemet. 4 barátomat is meghívtam az oldalra.
Nagyon fog hiányozni az oldal.

Mindent köszi
Pincode és -=Viko=-
Ja és csaba40 nek a rengeteg feltöltést

kaldvi 2011.12.22. 15:06:27

A torrenthun se megy már. :(

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2011.12.22. 20:25:08

@kaldvi:

Megy már, csak d-dos támadásuk volt.
Mindig van egy "jóakaró" aki próbálkozik.

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2011.12.22. 20:27:08

@Trebit:

Neked is köszönöm a megértő és jó szavaidat.
csaba40-nek tolmácsolom szavaidat, biztos jól esik neki.

genesis0921 2012.02.03. 22:39:39

Könybelábatt szemmel nézem, hogy igen sajnos eljött amit nem vártunk,a sárkány örök álomra szenderült :'(

Hiányozni fogsz BlueDragon(kéksárkány)! :'(((

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2012.02.04. 09:25:49

Nem fog.

Itt és a mIRC-en is elérhettek, ha akartok!

Judit100 2012.02.04. 13:09:39

Szia Vico,
Csak csatlakozni tudok azokhoz, akik sajnálják, hogy bezár az oldal. Nagyon szerettem és ami jót eddig elmondtak az tényleg igaz volt. Én is régen lettem tag és szinte mindent megtaláltam. Köszönet érte és a sok munkáért.

Judit100

alex101331 2012.02.04. 17:57:49

Szia Viko/Pincode!

Én is csatlakozni szeretnék azokhoz, akik sajnálják, hogy megszűnt az oldal. Nekem a torrentes pályafutásom legelső állomását jelentettétek, itt tanultam ki az alapokat(seed/leech stb), szóval akármennyire is az a 2 legnagyobb torrent oldal, amelyek, én úgy vagyok vele, hogy a kezdeteket egy ilyen meseszép dolog tekintetében mint a torrent, én mindörökre megőrzöm, sose foglak elfelejteni titeket, mindig is emlékezni fogok rátok, Szeretettel, Köszönöttel!:) Ezúton is szeretném megköszönni nektek a munkátokat, és kívánom a legjobbakat a továbbiakban!:)

Tisztelettel és Köszönettel: alex:)

szaporító 2012.02.19. 12:10:59

Én is sajnálom, hogy megszűnt, mert sima otthoni userként több, mint 3TB-ot töltöttem föl a többieknek.
Egyébiránt ez volt a legnehézkesebb torrentoldal is. Sok nyafogás, gyerekes mentalitás, sok fölösleges szabály... kb. ezt vártam. Ez nem kárörvendés! Biztosan sok munkátok volt benne, de ami nem megy, azt nem kell erőltetni.
Sok sikert Nektek a továbbiakban!
süti beállítások módosítása