Kéksárkány

Itt mindenki kaphat felvilágosítást folyó ügyeinkről, már amit tudunk....

Friss topikok

  • -=Viko=-: @Nagy HH Attila: Blue Dragon Warez oldalt jelent. - Meghívót nem tudok küldeni, mert 3 napos látog... (2017.03.05. 06:48) Ujratöltve....
  • zsuzsi42: Nagyon sajnálom,de köszönöm a választ!Üdv:Zsuzsi (2013.02.03. 09:47) Időnként
  • -=Viko=-: @Gamos: Kedvesem, jó ritkán járhattál fel az oldalra, mert már november óta kiírtuk a főoldalra,... (2012.03.12. 07:30) Az elmúlt idők történései...
  • szaporító: Én is sajnálom, hogy megszűnt, mert sima otthoni userként több, mint 3TB-ot töltöttem föl a többie... (2012.02.19. 12:10) Huhúúú majd elfeledtem, hogy mizu? mizu?
  • rentaquad: Sziastok! Én is tag voltam, de sajnos nem tudtam belépni hosszabb ideig önhibámon kívül, és most m... (2011.12.25. 17:28) Előzetes

Linkblog

Ujratöltve....

2013.06.06. 19:23 - -=Viko=-

Címkék: mesevilág BD-T. kéksárkány

Kedves volt felhasználóink!

Aki ismét csatlakozni szeretne hozzánk - igen jól olvastátok - hozzánk, azok megtehetik, az alábbi linkre kattintva

http://filetorrents.hu/regisztracio.php

Bár a vezetőség tagjai nem ugyanazok, de ismerhetitek, hisz velünk dolgoztak, és örülünk, hogy átvették a staféta botot.

Itt az ideje, hogy az összetartó közösségünk, újra együtt legyen.

Pin

/Nekem csalódás volt a fenti oldal :( -=Viko=-/

A bejegyzés trackback címe:

https://bd-t.blog.hu/api/trackback/id/tr685348593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murashi 2013.09.29. 19:52:36

erről lecsúsztam :S

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2013.09.30. 09:09:59

@murashi: -az a helyzet, hogy ne is bánd. A kezdeti nagy lelkesedés, álca volt, felhasználók csalogatása volt a cél, nem pedig a "régi" BD-t-sek keresése.
Sajnálatosan már sem én sem Pincode nincs is fent a fenti oldalon. Szégyelljék magukat.

Üdv: -=Viko=-

Nagy HH Attila 2017.03.04. 18:17:04

bdwteam.net/belepes.php

a régi Blue Dragon-hoz van köze ennek az oldalnak? Ha igen, akkor lehet e itt meghívót kérni?

-=Viko=- · http://keksarkany.net 2017.03.05. 06:48:00

@Nagy HH Attila: Blue Dragon Warez oldalt jelent.
- Meghívót nem tudok küldeni, mert 3 napos látogatási kötelezettség van, utána törölnek.

További szép hétvégét kívánok!
süti beállítások módosítása